[ad_1]

فون عنان ، مدیر ITWC

MOMENT OF MARTECH
از فاون عنان

آیا روزهایی را به یاد دارید که اگر می خواستید بدانید مشتریان چه نظری دارند ، باید مستقیماً از آنها سال کنید؟

این شامل اختصاص منابع برای مرتب سازی بازخورد نظرسنجی ها و مصاحبه های مشتری ، تدوین روندها و در نهایت تأثیرگذاری بر بینش هایی بود که با گذشت هر دقیقه راکدتر می شدند.

سریع به امروز منتقل می شود و هوش مصنوعی به صورت پردازش زبان طبیعی (NLP) چنان پیشرفته شده است که می تواند به بازاریابان در درک اهداف مشتریان کمک کند. این تحلیل فراتر از آن چیزی است که مشتریان می گویند. در عوض ، بر اساس NLP ، سیگنالهای استفاده و احساسات آنچه را که مشتریان واقعاً می خواهند ، نشان می دهد. به جای اینکه روزها یا ماه ها به طول انجامید ، این تجزیه و تحلیل می تواند به عنوان بخشی از یک جلسه خرید آنلاین یا درخواست خدمات مشتری برای چت انجام شود.

به همین ترتیب ، ابزار مناسب MarTech می تواند در مورد بازده سرمایه گذاری (ROI) برای هزینه های بازاریابی شفافیت ایجاد کند. اکنون می توان از شوخی قدیمی فراتر رفت: “نیمی از هزینه ای که برای تبلیغات خرج می کنیم از دست می رود … ما فقط نمی دانیم کدام نیمی”.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir

ایندکسر