SparkPost ، بزرگترین پلت فرم تحویل و تحلیل پست الکترونیکی جهان اخیراً گزارش سالانه خود را درباره ایمیل مقایسه ای منتشر کرده است ایمیل در سال 2021 – روندها ، رفتارها و استانداردهای شکل دادن به ایمیل ها در سال 2021.
نکات برجسته این نظرسنجی بازاریابی ، که از 1000 رهبر جهان بررسی شده است ، شامل موارد زیر است:
- 72٪ از بازاریابان می گویند حجم کار آنها افزایش یافته است.
- 75٪ از رهبران بازاریابی به دلیل COVID-19 بودجه خود را دوباره تخصیص داده یا تعدیل کرده اند.
- 49٪ از بخشهای بازاریابی که اندازه تیم خود را تنظیم کرده اند بیشتر از اینکه کوچک شوند ، افزایش یافته اند.
- 51٪ رهبران از زمان COVID-19 روش اندازه گیری بازاریابی از طریق ایمیل را تغییر داده اند.
- 42٪ رهبران معتقدند بودجه و اولویت ها در سال 2021 به حالت عادی برمی گردد ، در حالی که 26٪ معتقدند که تغییرات ایجاد شده در سال 2020 پایدارتر خواهد بود.
ارسال به توییتر
ارسال به فیس بوک
در LinkedIn به اشتراک بگذارید
در LinkedIn به اشتراک بگذارید
با + Google به اشتراک بگذارید
منبع: night-sky.ir