اطلاعات جدید نشان می دهد که فروش آنلاین در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر شده و قدرت جرثقیل در حال افزایش است


طبق چندین گزارش جدید ، COVID-19 باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در تنظیمات پرداختی و عادات هزینه ای کانادایی ها شده است ، که بیشتر آنها همچنان از تفکر دیجیتالی اولیه پشتیبانی می کنند.

Payments Canada از ابتدای COVID-19 داده های جدیدی در مورد روند پرداخت کانادا منتشر کرده است ، که نشان می دهد 44٪ از کانادایی ها در طولانی مدت به پرداخت دیجیتال روی آورده اند ، در حالی که بسیاری از آنها احساسات مختلفی درباره تداوم این تنظیمات پرداختی گزارش می دهند. .

همچنین داده ها نشان می دهد که کانادایی ها به طور کلی هزینه کمتری را ادامه می دهند و همچنان روش پرداخت بدون تماس را ترجیح می دهند. شصت و یک درصد از کانادایی ها در کل هزینه کمتری انجام می دهند و 47 درصد بیشتر از قبل از ابتلا به COVID ، شنود کارت های اعتباری و اعتباری خود را گزارش می دهند ، این در حالی است که در هفته پنجم همه گیری 53 درصد است. علاوه بر این ، 36٪ از کانادایی ها می گویند که از خرید در مکان هایی که پرداخت بدون تماس را قبول نمی کنند ، اجتناب می کنند و 64٪ از مردم کانادا از دستگاه های خودپرداز کمتری استفاده می کنند.

داده های جدید نشان دهنده تعدادی از روند پرداخت است که توسط Payments Canada در مشاهده شده است مه 2020 ادامه داد: افزایش استفاده از پرداخت های الکترونیکی و تجارت الکترونیکی ، ترجیح بانکداری همراه بدون تماس و آنلاین و کاهش استفاده از پول نقد و چک.

دسته های مصرف کننده به طور کلی افزایش معاملات از راه دور را گزارش کرده اند. برای بزرگنمایی کلیک کنید. منبع: RBC

مصرف کنندگان در کانادا بودند در حال تغییر است به طور فزاینده ای به روش های پرداخت دیجیتال برای خریدها و حواله های قبل از مارس مراجعه کنید. پرداخت های کانادایی: گزارشاتی درباره روش ها و روندهای 2020 همچنین جهش در پرداخت های الکترونیکی را نشان داد که حدود 77٪ از کل معاملات در سال 2019 را تشکیل می دهد.

به گفته اینتراک ، از آن زمان سرعت تغییر به سرعت افزایش یافته است ، زیرا کانادایی ها با فاصله فیزیکی سازگار شده اند و در حال یافتن راه هایی برای کنترل نگرانی های مالی خود هستند.

سیریل شیرون ، رئیس تحقیق و پیش بینی استراتژیک در پرداخت کانادا ، گفت: “شکی نیست که همه گیر COVID-19 همچنان سرعت پرداخت دیجیتال و بدون تماس را با پرداختهای گسترده به صورت کاغذی تسریع می کند.”

اما او همچنین گفت این روندی است که شرکت طی چندین سال دیده بود. “واقعیت این است که مصرف کنندگان و مشاغل کانادایی خواهان گزینه های پرداخت کارآمدتر ، سریعتر و مطمئن تر هستند ، بنابراین می توان انتظار داشت که این روند در طولانی مدت با تمرکز بر نوآوری در پرداخت ادامه یابد.”

طبق RBC COVID Consumer Suction Tracker ، هزینه کارت در کانادا با مخالفت با تعداد پرونده ها در این کشور تا اواسط ماه نوامبر ادامه داشت و منجر به افزایش فروش آنلاین شد: دسته های مصرف کننده به طور کلی شاهد افزایش معاملات از راه دور بودند.

در ماه مه ، فروش آنلاین بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته به 3.9 میلیارد دلار رسیده است. این هنوز هم تنها یک دهم بازار خرده فروشی کانادا را نشان می دهد ، اما از گذشته رشد چشمگیری داشته است: در سال 2019 ، فروش آنلاین چهار درصد از بازار بود.

طبق آمار کانادا ، فقط در فوریه و آوریل بین عادات خرید آنلاین تفاوت معنی داری وجود دارد. منبع: اینفوگرافیک گلوب و نامه.

پرداخت ها در کانادا نیز همین روند را نشان می دهد ، نشان می دهد که 48٪ از کانادایی ها بیشتر از قبل از همه گیری ، از سیستم های تجارت الکترونیکی استفاده می کنند و 29٪ بیشتر از گذشته از خدمات تحویل غذا مانند Uber Eats و Instacart استفاده می کنند. -COVID-19 (افزایش سه درصدی).


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>