مثلاً اگر در بازار یک مغازهی قلیان فروشی ببینید که در ویترین آن از چراغهای نئونی استفاده شده، رنگبندی آن سفید و خاکستری مات است، دو سیب بزرگ سبز رنگ درخشان پشت شیشهی ویترین قرار دارد و پشت آن تصویری از یک دریاچهی بسیار زیبا و دلنشین قرار گرفته که در میانش یک قلیان با طرح شاهعباس است؛ چقدر امکان دارد، همانجا میان بازار زیر خنده نزنید و عکس این ویترین را برای مسخره کردن در اینستاگرام پست نکنید؟ آویزان کردن پرده ها و تزئینات دیگر از سقف به زمین به منظور جلب توجه والقای حس بزرگ تر بودن فضا موثر می باشد. برای مثال میتوان باکسها و شلفهایی که قرار است تا اجناس بر روی آنها قرار بگیرد را از چوب ساخت یا حتی دکور سقف و دیوار مغازه را با چوب اجرا کرد. طرح شعبه جدید دارای ویژگی های فرهنگی هنری زیادی است که برخی از آنها را برای شما معرفی می کنیم. و نورهایی که قرار است چشمهای ما به آنها نگاه کنند سازندهی تصویر نهاییای هستند که ما قرار است به آن نگاه کنیم. یکی از ویژگیهای ویترینهای خوب این است که کاملاً جلوی دید مشتری را به داخل مغازه نمیگیرند و مشتری میتواند قسمتی یا همهی دکوراسیون داخلی مغازه را ببیند.

یکی از مشکلاتی که بعضی افراد در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود دارند کوچک بودن مغازه می باشد به گونه ای که باید به شکلی طراحی دکور مغازه را انجام دهند که اجناس داخل مغازه جاگیر نباشد و در عین حال به راحتی در دسترس مشتری نیز باشد.برای داشتن یک دکور زیبا و اصولی برای مغازه های کوچک به چند نکته اشاره خواهیم کرد که باید به آن توجه داشت. آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را تغییر دهید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید.ابتدا برای جذب مشتری به داخل مغازه باید ویترین مغازه را به زیبایی طراحی کنید زیرا اولین جایی که چشم مشتری می بیند ویترین مغازه است که باید به گونه ای باشد که چشم بیننده به راحتی اجناس داخل ویترین را ببیند و خسته کننده نباشد و پس از آن که مشتری جذب ویترین مغازه بشود وارد مغازه نیز خواهد شد که در مرحله بعد طراحی مغازه دکوراسیون داخلی آن می باشد که باید به گونه ای باشد که اجناس روی قفسه ها شلوغ دیده نشود و به راحتی در دید و دسترس مشتری قرار بگرید و رنگ بندی داخلی مغازه به شکلی باشد که چشم بیننده را خسته نکند.یکی دیگر فاکتورهای مهم در طراحی داخلی مغازه مسیر رفت و آمد در مغازه می باشد که مشتری علاوه بر دید راحت بر اجناس مغازه به راحتی بتواند در مغازه رفت و آمد نرم افزار طراحی داخلی مغازه کند.

همچنین بکارگیری نور مخفی ها در دکوراسیون داخلی فروشگاه نظیر پیرامون قفسه های تیره رنگ، بازی با سایه موانع ثابت و متحرک مانند ستون ها، قفسه ها، مشتریان و فروشندگان در حال حرکت و قابلیت کنترل نورپردازی به صورت جلوه های مختلف در لحظات متفاوت می تواند باعث زیبایی و جذابیت دو چندان فضای داخل مغازه گردد. بهتر است این پسر را روی انبوهی از شکلاتها بنشانید و یک جعبهی کامل شکلات هم به دستش بدهید که با حرص و ولع در حال خوردن آنهاست و تمام صورتش را هم شکلاتی کرده است. پس اگر یک ویترین خوب تهیه کردهاید و مغازهی شلوغی هم دارید اما همچنان با مشکل کمبود فروش مواجه هستید، باید مشکل را در جای دیگری جستجو کنید. در نهایت، روش هایی که منجر به ایجاد سوال در ذهن افراد شود و درگیری فکری ایجاد کند، بهتر می تواند نتیجه دهد در این صورت حتی اگر قصد خرید نداشته باشد وارد مغازه می شود و احتمال وسوسه شدن برای خرید وجود دارد. البته هر مغازهای یک شخصیت و درنتیجه فلسفه دارد. علاوه بر این سعی شد با تصاویر موجود در مقاله دید بهتری در مورد طراحی دکوراسیون داخلی هر مغازه به شما داده شود. نظر شما در مورد این دیزاین چیست ؟

ما در این مقاله به بررسی مطالبی در مورد راهاندازی و تاسیس یک گالری یا مغازه طلافروشی خواهیم پرداخت. برای مثال اگر چراغهای متفاوت در ویترین وجود نداشته باشد، یا اینکه حداقل محل نصب چراغهای متفاوت، در مراحل بعدی برای نورپردازیها به مشکل برخواهید خورد. نقاط شاخص را در هر دیوار به صورت مجزا کار کنید و اگر دیوار های طولانی دارید حتما به تقسیم بندی و دوری از یکنواختی بیندیشید. این منطقه به هیچ عنوان نباید شلوغ و پیچیده باشد و باید بتواند به مشتری ها قدرت انتخاب مسیر را بدهد تا به این ترتیب اعتماد مشتری ها به فروشگاه بیشتر بشود . به طور کلی بهتر است دکوراسیون مغازه های پوشاک زنانه شیک و متنوع باشد چون اغلب خانم ها جذب مغازه های با دکوراسیون مدرن و شیک می شوند. به طور معمول، یکی از بهترین مکان ها جهت احداث فروشگاه لوازم یدکی، نزدیک تعمیرگاههای خودرو می باشد.

ایندکسر