[ad_1]

با پیش بینی اخیر IDC مبنی بر اینکه درآمد هوش مصنوعی (AI) در سراسر جهان در سال 2020 به بیش از 156 میلیارد دلار خواهد رسید ، نوشتن این مقاله واقعاً روی دیوار است. با همه گیر شدن همه گیر خدمات جهانی در هر زمان ، وقت آن است که AI را از پروژه های آزمایشی بارگیری کرده و از آن برای بهینه سازی تجربه کاربر استفاده کنیم.

هایلی ساترلند
هایلی ساترلند

هایلی ساترلند ، تحلیلگر ارشد تحقیقات ، سیستم عامل های نرم افزاری هوش مصنوعی با تحقیقات و رویه های مشاوره ای در بازار نرم افزار IDC ، گفت: “ابزارها و قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی به ما امکان می دهد مشتریان را مانند گذشته درک و با آنها ارتباط برقرار کنیم.”

یک محقق با تمرکز بر تجزیه و تحلیل تصویر و فیلم ، تجزیه و تحلیل صدا و گفتار ، تجزیه و تحلیل بیومتریک و محاسبات عاطفی ، ساترلند در نوامبر سال 2020 به رئیس ITWC ، فاون عنان پیوست و از وی کمک گرفت. تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای رفع چالش های فوری بازاریابی. بحث آنها این بود که چگونه سازمانها می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود آگاهی از برند و افزایش نتایج Net Promoter (NPS) استفاده کنند.

پردازش زبان طبیعی

ساترلند به ویژه از پیشرفت در پردازش زبان طبیعی (NLP) ، به ویژه استفاده از هوش مصنوعی برای درک ارتباطات طبیعی انسان بسیار هیجان زده بود. وی گفت: “واقعیت در مورد برخی از این جهش های بزرگ در پردازش زبان طبیعی این است که ما بهتر می توانیم بفهمیم مردم به دنبال چه چیزی هستند.” “نه تنها می توانیم درک آنچه مشتریانمان گفته اند و به دنبال آن بوده اند ، بلکه می توانیم درک کنیم که چرا آنها با نام تجاری ما ارتباط برقرار کرده اند و چه تصوراتی در مورد این تصمیم وجود دارد.”

آنالیز خلق و خوی

ساترلند تجزیه و تحلیل خلق و خوی متنی (که به آن هوش هیجانی و استخراج نظر نیز گفته می شود) را به عنوان یکی از جالب ترین کاربردها برای OOP توصیف می کند. وی توضیح داد: “این از پردازش زبان طبیعی برای درک احساس شخصی استفاده می کند ، که تأثیرات زیادی در احساس او نسبت به محصولات و مارک ما دارد.” وی افزود: “با استفاده از هوش مصنوعی برای درک اینکه در کل در مشتری چگونه به نظر می رسد و همچنین در مورد یک فرد ، می توانیم بفهمیم که چگونه می توان با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کرد و آنها را وادار به ارتباط بهتر با مارک هایمان کرد.”

ساترلند در پاسخ به س fromال فاون عنان در مورد اینکه چگونه جستجوی هوش مصنوعی میزان تبدیل خرده فروشان را افزایش می دهد ، به حکایتی درباره معرفی کلمه “خفاش” در نوار جستجوی وب سایت محصول گفت. با توجه به روند فعلی ، زمان سال و شرایط شخصی وی ، از جمله آنچه در گذشته خریداری کرده است ، سیستم باید بتواند تشخیص دهد که آیا او به دنبال یک چوب بیس بال است یا تزیینات هالووین. وی گفت: “بنابراین اکنون آنچه را که لازم داشتم پیدا کردم ، و به جای این که بخواهم یک سری از تزیینات هالووین و کدهای ورزشی را مرتب کنم ، جستجوی خود را رها نکردم و به سراغ یک رقیب نرفتم. “

جستجوی صوتی

به گفته ساترلند ، قابلیت های جستجوی صوتی با رشد دستیارهای خانگی مانند سیری ، الکسا و کورتانا دقیق تر و سازگارتر می شوند. وی گفت: “مردم با استفاده از جستجوی صوتی و دستورات صوتی احساس راحتی بیشتری می کنند.” “این حالت دیگری است که باعث می شود افراد راحت تر بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند و با COVID-19 یک مزیت اضافی برای تجربه بدون تماس وجود دارد.

جستجوی تصویری

از آنجا ، ساترلند به جستجوی بصری با هوش مصنوعی یا توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن تصاویر یا فیلم های خاص پرداخت. صدای وی برای جالبترین کاربرد برای مخاطبان CMO استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن تصاویر مشابه است که در StyleSnap آمازون نشان داده شده است ، ویژگی مجهز به هوش مصنوعی که به کاربران امکان می دهد از ظاهری مد که برای بارگذاری تصویر دوست دارند عکس بگیرند. و توصیه هایی را برای موارد مشابه آمازون دریافت کنید.

ساترلند بدون اینکه خیلی عمیق به آنچه که او به عنوان “علف های هرز فنی” توصیف کرد ، بپردازد و خلاصه کند که چگونه بهبود داده های فراداده ، جستجو بصری را با AI بهبود بخشیده اند. وی توضیح داد: “در گذشته ، تنها اطلاعاتی كه رایانه برای یك تصویر داشت متن بود.” بنابراین ، می توانیم مفاهیم مرتبط ، اصطلاحات مرتبط و حتی صفحات وب را در یک فایل تصویری جاسازی کنیم. “

مزایای AI

ساترلند با کمک به مصرف کنندگان در یافتن سریعتر محصولات ، فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی را اعتبار می بخشد. وی گفت: “توانایی ارائه خدمات صوتی چیزی است كه مشتریان انتظار دارند.” “این شما را به عنوان یک مارک تجاری بالا می برد و همچنین تأثیر زیادی در عملیات پشتیبانی مشتری دارد – خصوصاً در این مواقع.”

وی پس از ارائه خلاصه ای از بازیگران اصلی در نرم افزار گفتار به متن ، وی به مطالعه IDC اخیر اشاره كرد كه نشان می دهد رابط های صوتی در بالای لیست سرمایه گذاری فناوری های پشتیبانی از تجربه بدون تماس قرار دارند. توصیه او به بازاریابان هنگام در نظر گرفتن فناوری های هوش مصنوعی این است که بدانند چگونه می خواهند از آنها استفاده کنند. وی گفت: “این ممکن است کمی واضح به نظر برسد ،” اما درک این که چگونه پرونده استفاده با شاخص هایی که برای تجارت مهم هستند بسیار مهم است ، بسیار مهم است.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir

ایندکسر