[ad_1]

با پیش بینی اخیر IDC مبنی بر اینکه درآمد هوش مصنوعی (AI) در سراسر جهان در سال 2020 به بیش از 156 میلیارد دلار خواهد رسید ، نوشتن مقاله واقعاً روی دیوار است. با همه گیر شدن همه گیر خدمات جهانی در هر زمان ، وقت آن است که AI را از پروژه های آزمایشی بارگیری کرده و از آن برای بهینه سازی تجربه کاربر استفاده کنیم.

هایلی ساترلند

هایلی ساترلند ، تحلیلگر ارشد تحقیقات ، سیستم عامل های نرم افزاری هوش مصنوعی با تحقیقات و مشاوره در بازار IDC ، گفت: “ابزارها و قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی به ما امکان می دهد مشتریان را مانند گذشته درک و با آنها ارتباط برقرار کنیم.”

یک محقق با تمرکز بر تجزیه و تحلیل تصویر و فیلم ، تجزیه و تحلیل صدا و گفتار ، تجزیه و تحلیل بیومتریک و محاسبات عاطفی ، ساترلند در نوامبر سال 2020 به رئیس ITWC فون عنان پیوست و از وی کمک گرفت تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای پاسخگویی به چالش های فوری بازاریابی. بحث آنها این بود که چگونه سازمانها می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود آگاهی از برند و افزایش نتایج Net Promoter (NPS) استفاده کنند.

پردازش زبان طبیعی

ساترلند به ویژه از پیشرفت در پردازش زبان طبیعی (NLP) ، به ویژه استفاده از هوش مصنوعی برای درک ارتباطات طبیعی انسان بسیار هیجان زده بود. وی گفت: “واقعیت در مورد برخی از این جهش های بزرگ در پردازش زبان طبیعی این است که ما بهتر می توانیم بفهمیم مردم به دنبال چه چیزی هستند.” “نه تنها می توانیم درک کنیم که مشتریان ما چه گفته اند و به دنبال چه بوده اند ، بلکه می توانیم درک کنیم که چرا آنها با مارک ما ارتباط برقرار کرده اند و چه روحیه ای در پس این تصمیم است.”

آنالیز خلق و خوی

ساترلند تجزیه و تحلیل خلق و خوی مبتنی بر متن (که به آن هوش هیجانی و استخراج نظر نیز گفته می شود) را یکی از جالب ترین کاربردها برای OOP توصیف کرد. وی توضیح داد: “این از پردازش زبان طبیعی برای درک احساس شخصی استفاده می کند ، که تأثیرات زیادی در احساس او نسبت به محصولات و مارک ما دارد.” وی افزود: “با استفاده از هوش مصنوعی برای درک اینکه در کل در مشتری چگونه به نظر می رسد و همچنین در مورد یک فرد ، می توانیم بفهمیم که چگونه می توان با مشتری ارتباط بهتری برقرار کرد و آنها را وادار به ارتباط بهتر با مارک های ما کرد.”

ساترلند در پاسخ به س fromال فاون عنان در مورد اینکه چگونه جستجوی هوش مصنوعی نرخ تبدیل خرده فروشان را افزایش می دهد ، به حکایتی درباره معرفی کلمه “خفاش” در نوار جستجوی وب سایت محصول گفت. با توجه به روند فعلی ، زمان سال و شرایط شخصی وی ، از جمله آنچه در گذشته خریداری کرده است ، سیستم باید بتواند تشخیص دهد که آیا او به دنبال یک چوب بیس بال است یا تزیینات هالووین. او گفت: “بنابراین اکنون آنچه را که لازم داشتم پیدا کردم ، و من جستجوی خود را رها نکردم و به سراغ یک رقیب نرفتم ، زیرا بلافاصله آنچه را که می خواستم بدست آوردم ، به جای اینکه از هالووین میشماش را مرتب کنم دکوراسیون و کد ورزشی. “

جستجوی صوتی

به گفته ساترلند ، قابلیت های جستجوی صوتی با رشد دستیارهای خانگی مانند سیری ، الکسا و کورتانا دقیق تر و سازگارتر می شوند. وی گفت: “مردم با استفاده از جستجوی صوتی و دستورات صوتی احساس راحتی بیشتری می کنند.” “این حالت دیگری است که باعث می شود افراد راحت تر بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند و با COVID-19 یک مزیت اضافی برای تجربه بدون تماس وجود دارد.

جستجوی تصویری

از آنجا ، ساترلند به جستجوی بصری با هوش مصنوعی یا توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن تصاویر یا فیلم های خاص ادامه داد. صدای او برای جالبترین برنامه برای مخاطبان CMO استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن تصاویر مشابه است که در StyleSnap آمازون نشان داده شده است ، ویژگی مجهز به هوش مصنوعی که به کاربران امکان می دهد از مدی که دوست دارند برای بارگذاری تصویر عکس بگیرند و توصیه هایی را دریافت کنند برای موارد مشابه در آمازون.

ساترلند بدون اینکه خیلی عمیق به آنچه او به عنوان “علفهای هرز فنی” توصیف می کند ، بپردازد و خلاصه کند که چگونه بهبود فراداده ها جستجو بصری را با هوش مصنوعی بهبود بخشیده اند. وی توضیح داد: “در گذشته ، تنها اطلاعاتی كه رایانه برای یك تصویر داشت متن بود.” اما در سالهای اخیر ، هوش مصنوعی شروع به تجزیه و تحلیل و فهم محتوای تصویر كرده است. بنابراین ، می توانیم مفاهیم مرتبط ، اصطلاحات مرتبط و حتی صفحات وب را در یک فایل تصویری جاسازی کنیم. “

مزایای AI

ساترلند با کمک به مصرف کنندگان در یافتن سریعتر محصولات ، فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی را اعتبار می بخشد. وی گفت: “توانایی ارائه خدمات صوتی چیزی است كه مشتری انتظار داشته است.” “این شما را به عنوان یک مارک تجاری بالا می برد و همچنین تأثیر زیادی در عملیات پشتیبانی مشتری دارد – خصوصاً در این مواقع.”

وی پس از ارائه خلاصه ای از بازیگران اصلی در گفتار با نرم افزار متن ، وی به مطالعه IDC اخیر اشاره كرد كه نشان می دهد رابط های صوتی در بالای لیست سرمایه گذاری فناوری های پشتیبانی از تجربه بدون تماس قرار دارند. توصیه او به بازاریابان هنگام در نظر گرفتن فناوری های هوش مصنوعی این است که بدانند چگونه می خواهند از آنها استفاده کنند. وی گفت: “این ممکن است کمی واضح به نظر برسد ،” اما درک این که چگونه پرونده استفاده با شاخص هایی که برای تجارت مهم هستند بسیار مهم است ، بسیار مهم است.

[ad_2]

منبع: night-sky.ir