از رویدادها گرفته تا دهانه های الکترونیکی: چرا دیگر از وسط رویدادهای مجازی بازگشتی وجود ندارد


لوری بوچک IDC

حوادث در مقیاس بزرگ هنگامی رخ داد که COVID-19 درهای فیزیکی را به شدت کوبید ، اما به قول قدیمی ها ، وقتی یک در بسته می شود ، در دیگری باز می شود. در مواجهه با مکانهای بسته از تئاتر و اتاق جلسات گرفته تا مراکز همایش ها و استادیوم ها ، برگزارکنندگان این رویداد یک محور دیجیتالی عمیق ایجاد کردند.

لوری بوچک ، معاون تحقیق ، مشاوره CMO ، استراتژی دیجیتال و تجربه مشتری با IDC ، گفت: “آنچه که ما مشاهده می کنیم این است که بازاریابان چیزی را که به طور معمول یک اتفاق فیزیکی است به دنیای مجازی وارد می کنند و می آورند.” بزرگترین شرکت رسانه ای ، داده ای و خدمات بازاریابی جهان است. “و ما می شنویم که معامله گران این احتمال را دارند که به حالت قبل باز نگردند.”

یک متخصص در بازاریابی دیجیتال با سه دهه تجربه در زمینه بازاریابی ، تجربه مشتری ، فناوری اطلاعات و فروش ، بوچک در دسامبر سال 2020 به عضویت رئیس ITWC فاون عنان در آمد و از وی کمک می کند. تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای پاسخگویی به چالش های فوری بازاریابی. این بحث بر روی این است که چرا وقتی صحبت از وقایع مجازی می شود دیگر به عقب نگاه نمی کنیم.

بوچک با توصیف نظر سنجی سالانه توسط IDC ، روشی سنتی برای درک ترجیحات و استراتژی های بازرگانان و خریداران فناوری پیدا کرد. وی گفت: “مدتی است که دیده ایم که دیجیتال از راه ورود خرده فروشان به بازار و چگونگی تعامل خریداران با مارک ها نفوذ می کند.” COVID این 100 درصد را روی فضای دیجیتال متمرکز کرده است. »

به گفته بوچک ، دو دلیل اصلی حضور مردم در حضور شخصی قبل از رویداد COVID ، همان دو دلیل است که آنها در طی یک بیماری همه گیر در یک رویداد مجازی شرکت می کنند: پیروی از روندهای فن آوری و دنبال کردن روندهای صنعت. شبکه سازی و شبکه سازی با فروشندگان و همتایان یکی دیگر از دلایل حضور در رویدادهای زنده ، به ویژه برای ژنرال Z و Millennials بود ، اما یک نظرسنجی IDC نشان داد که 57٪ از سازمان دهندگان رویدادهای مجازی موفق به ارائه روشی برای تعامل نمی شوند. بازدید کنندگان. پر کردن این خلا نیاز به پیشرفت های تکنولوژیکی برای سیستم عامل های میزبانی رویداد دارد.

به گفته بوسك ، نتيجه كليدي ارائه روش آسان تر براي ارتباط واقعي و نشان دادن اين امر است كه رويدادهاي مجازي فقط همراه با روند نيستند ، بلكه هنوز هم روش خوبي براي ارتباط با آنها هستند. همتایان ، کارشناسان و تأمین کنندگان. “

هنگامی که عنان از او خواست درمورد آنچه در انحراف از حوادث شخصی از دست رفته است ، اظهار نظر کند ، بوچک در تحقیقات اخیر خود در مورد آینده بازاریابی تأمل کرد. وی گفت: “من واقعاً کنجکاو بودم که ببینم آیا از دست دادن حوادث فیزیکی بر توانایی شرکت در تعامل واقعی با چشم اندازها و مشتریان تأثیر منفی می گذارد.” “آنچه من دریافتم این است که شرکت ها از این دامنه دیجیتالی گسترده تر و تعهداتشان ، منافع غیر منتظره ای یافته اند.”

دو نتیجه مثبت برای بوچک برجسته است. اول ، بیشتر رویدادهای آمریکای شمالی در حال حاضر شرکت کنندگان را از سراسر جهان جذب می کند. از طرف دیگر ، افزایش چشمگیری در کل حضور افراد وجود دارد. در نتیجه ، رویدادهای دیجیتالی آنقدر موفقیت آمیز شده اند که با ادامه وقایع فیزیکی ، مارک های پیشرو سرمایه گذاری مجدد می کنند تا فرصت هایی را برای تجارب دیجیتالی چند کاناله و تولید با کیفیت بالا ایجاد کنند.

اگرچه بوچک انتظار دارد هنگام شروع دوباره بازگشایی نوعی از رویداد زنده برگردد ، اما او معتقد است که این بخش کوچکتر از ترکیب کلی را تشکیل می دهد. وی گفت: “رویدادهای شخصی همچنان سودمند خواهند بود ، اما آنچه از بازاریابان می شنوم این است كه آنها شاهد آن هستند كه این رویداد از رویدادهای شخصی كوچكتر ، منطقه ای و تجربیات دیجیتالی حاصل می شود.”

از نظر Buczek ، چهار عامل اصلی موفقیت در ارائه رویدادهای مجازی وجود یک حضور دیجیتالی است که به شرکت کنندگان امکان انتخاب عنصری را می دهد که انتظارات مشتری و بودجه را برآورده کند ، محتوای جذاب را ایجاد می کند و ارتباطات انسانی ایجاد می کند.

وی در پایان گفت: “در حقیقت ، برای شرکت در تجربه رویداد لازم نیست شخصی باشید.” “این یکی از چیزهای خوبی است که همه ما از COVID-19 یاد گرفته ایم.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>