از تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا ببینید آیا بازاریابی شما واقعاً مهم است یا خیر


الکس وینستین
معاون ارشد رئیس جمهور ، رشد
گراب هاب

آسان است که از یک کمپین تبلیغاتی بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی پرطرفدار هیجان زده شوید و فروش بالاتری و شناخت بیشتر برند به آنها بدهید. دانستن اینکه آنها واقعاً م workثر هستند دشوار است. با استفاده از رسانه های عالی قیف ، گرانترین پول لمسی که می توانید خریداری کنید برای اندازه گیری تأثیر هر دلار بازاریابی که خرج می کنید بسیار مهم است.

در Grubhub ، یک بستر آنلاین تحویل غذا که اخیراً به قیمت 7.3 میلیارد دلار سهام فروخته شد ، اندازه گیری برای الکس وینستین ، معاون ارشد شرکت ، رشد آسان است. وینستین که یک مهندس با آموزش است ، قدرت را در تصمیمات آگاهانه بازاریابی می داند و خوشحال است که علم را به جهانی اضافه می کند که معتقد است هنوز هم به شدت تحت تأثیر هنرها است.

وینستین با اشاره به تقریباً 5000 شرکت کننده مجازی گفت: “من طرفدار خیلی زیادی هستم که بتوانم بگویم چه عواملی م doesn’tثر است.”بازاریابی استراتژیک ایالات متحده آمریکا ، یک رویداد اخیر رویترز که تأثیرگذارترین PLO های جهان را گرد هم آورد تا درباره تأثیر مارک ها بر جامعه و شکل گیری آینده ای جدید برای بازاریابی صحبت کند.

مراقب نحوه شمارش باشید

گفتار وینستین بر دو مفهوم متمرکز است که وی برای تعیین اینکه آیا واقعاً یک ابتکار بازاریابی تغییر خواهد کرد بسیار مهم می داند: تدریجی و ترازبندی محرک. وی پس از تعریف مفهوم تدریجی به عنوان آنچه بدون هرگونه فعالیت بازاریابی اتفاق خواهد افتاد ، از بینندگان خواست تا در مورد دشواری توانایی گفتن با هر سختگیری آماری که تخفیف 20 درصدی کوپن وب سایت خرده فروشی منجر می شود ، فکر کنند. تا مقدار معینی از ارزش.

وی گفت: “بسیاری از افراد با استفاده از این کوپن معاملات انجام می دهند ،” اما ممکن است برخی از آنها معاملات را انجام داده باشند. اگرچه باور اینکه هرگونه بازپرداخت کوپن منجر به معامله اضافی می شود آسان است ، اما این درست نیست.

آزمون A / B در بازارهای دیگر

به گفته وینستین ، این مشکل در اندازه گیری رابطه بین مشاهده این پیام در قیف بالایی و اجرای یک معامله نهفته است. بنابراین چگونه می توانید با اطمینان آگهی خریداری کنید؟ وی گفت ، یک مکان خوب برای شروع بازارهای خواهران است ، روشی که گرابهوب از آن استفاده می کند تا تعیین کند که کابل تلویزیون به سبک قدیمی از فضای تبلیغاتی دیجیتال سکسی با ارزش تر است.

اجرای بازارهای خواهر آسان است. دو بازار را انتخاب کنید که هم از نظر جمعیتی و هم از نظر رقابتی شبیه یکدیگر باشند. سپس یکی را با انگیزه بمباران کنید تا زمانی که در مزایای قابل اندازه گیری مانند سفارشات و مشتریان جدید افزایش محسوسی داشته باشید. برای بررسی کل تأثیر و محاسبه قیمت مشتری جدید ، از داده های بازار کنترل استفاده کنید.

در مورد مساوی کردن انگیزه ها ، وینستین تأکید کرد که شرکت ها هرگز آژانس فیس بوکی را نمی بینند که به آنها توصیه کند کمتر در تبلیغات فیس بوک هزینه کنند ، واقعیتی که وی به دلیل بازدارندگی توسط آژانس های تخصصی پس انداز پول نسبت می دهد. تجارت و سازمانهایی که آنها نمایندگی دارند. توصیه او برای پرداختن به این انگیزه ، در نظر گرفتن CRM در منبع است تا مشوق ها مثبت تر شوند یا به کار با آژانس های خارجی ادامه دهند ، به شرط آنکه انگیزه ای برای افزایش هزینه ها نداشته باشند.


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>