از بین بردن اصطکاک در جاده تحول دیجیتال – گفتگوهای CMO با جیسون رز


تأثیر COVID-19 در گزارش اخیر تحقیقات و بازارها ، که پیش بینی می کند اندازه بازار جهانی ابر از 371.4 میلیارد دلار در سال 2020 به 832.1 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد خواهد کرد ، کاملاً واضح است. همه گیر جهانی ، ذخیره سازی در کلاس سازمانی به عنوان یک سرویس آماده ایجاد اخلال در فضای ذخیره سازی است.

جیسون بلند شد

جیسون رز ، PLO جهانی برای ذخیره سازی تمیز ، پیشگام فناوری اطلاعات در ذخیره سازی به عنوان یک سرویس (STaaS) ، گفت: “واقعیت این است که همه دنیا به سمت” به عنوان یک سرویس “در حال حرکت هستند. بیشتر مدیران عامل خوشحال خواهند شد اگر کارمندان آنها هرگز وارد یک مرکز داده نشوند. “

مدیر اجرایی بازاریابی فناوری با پیروزی های طولانی در ارائه برنامه های نوآورانه و بازاریابی جهانی ، رز در مارس 2021 برای یک قسمت سریع از رئیس ITWC به فاون عنان پیوست. تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای رسیدگی به مسائل مهم بازاریابی. آنها با هم ، چگونگی تغییر مدل کسب و کار مخرب Pure Storage در نحوه تحویل ذخیره سازی در دنیای چند ابر را کشف کردند.

رز تجربه خود را در امور مالی و صدور گواهینامه CPA به دلیل کمک به وی برای انجام یک کار عالی نسبت می دهد ، اما روش متحرک و استعداد استعاره وی به وضوح از عوامل موثر هستند. رز در بازدید 35 دقیقه ای خود از عنان ، پیوستن به تیم جدید را برای اولین بار مقایسه کرد و پرواز. وی همچنین از افراد در پیش فروش – پستی که داشت – به عنوان ستاره های راک صنعت نرم افزار یاد می کند. و در گفتمان زنده او ، نکات ظریف ذخیره سازی – مواردی مانند ذخیره سازی بلوک در مقابل ذخیره سازی اشیا – به لوله کشی تشبیه شده است.

رویکرد افتخار در ذخیره سازی خالص در مشارکت ها در گزارش او از ماموریت شرکت به عنوان یک شریک 100٪ و به عنوان یک سازمان هدایت می شود. وی توضیح داد: ما نه تنها از نظر فناوری نوآوری داریم بلکه از لحاظ ورود به بازار نیز نوآوری داریم. “ما بدون یک شریک معامله نمی کنیم. بنابراین ، اگر شریکی ندارید ، ما شما را با یکی از آنها وصل خواهیم کرد ، اما بدون آن معامله ای انجام نمی دهیم. “

به همین ترتیب ، او به رتبه اخیر Pure Storage (NPS) ، که بالاترین میزان ادعا در میان شرکت های زیرساخت است ، افتخار می کند. وی افزود: “تجربه مشتری از مانع ورود بسیار بالایی برخوردار است و تولید آن بسیار دشوار است.” “من بسیار هیجان زده هستم که این یکی از ارزشهای اصلی Pure Storage است و ما غرامت کل شرکت را به افزایش رتبه Net Promoter پیوند می دهیم.”

روزن در پاسخ به این س Annال که عنان تلاش های داخلی خود را متمرکز کرده است تا با هم همکاری کنند و بهترین تجربه مشتری را ایجاد کنند ، رز اظهار داشت که وی اطمینان حاصل می کند که تجربه مشتری فقط با تخلیه یک جعبه در بار بار به پایان نرسد. “ما باید اطمینان حاصل کنیم که کل سفر را بررسی می کنیم.”

برای رز ، که ابرقدرت خود را بازاریابی محصول توصیف می کند ، تجربه مدرن داده ها اغلب به بهترین وجه از طریق داستان های الهام بخش ، مانند زیرساخت سرور Pure Storage منتقل می شود ، به برخی از افرادی که سعی در تولید واکسن های سریعتر COVID-19 دارند اجازه می دهد. وی گفت: “ما در شغل عظیم هوش مصنوعی شاهد شتاب زیادی هستیم ، بنابراین شما در واقع می توانید محاسبات بیشتری انجام دهید ، آزمایشات بیشتری انجام دهید و نتایج بهتری بگیرید.”

رز پس از توضیح اهمیت در رسانه های تجاری مهم بودن اهمیت ، به برخی از پیشنهادات اصلی این قسمت پرداخت ، از جمله فکر کردن در مورد چگونگی بهترین اندازه گیری موفقیت در بازاریابی. وی گفت: “اندازه گیری موفقیت در بازاریابی فقط براساس معیارها کاملاً نزدیک بینی است.” “مردم را در ذهن داشته باشید. اگر مدیر عامل و مدیر فروش شما راضی باشند ، احتمالاً به این معنی است که شاخص ها در وضعیت خوبی قرار دارند. “


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>