ارتقا پیشرفت داده های مکالمه – مکالمات CMO با دی آنا مک فرسون


دی آنا مک فرسون

فقط چند سال پیش ، خرده فروشان فقط می توانستند رویایی را ببینند که ماشین آلات توانایی استخراج ارزش از مکالمات بی نظیر بین یک کسب و کار و مشتریان خود را داشته باشند. به لطف پردازش زبان طبیعی (NLP) و هوش مصنوعی (AI) ، این رویا با تجزیه و تحلیل مکالمه ، بستری که برای ارائه راهی جدید به بازاریابان برای دستیابی به بینش مفید ، به واقعیت تبدیل شده است.

دی آنا مک فرسون ، مدیر CMO در Invoca ، پیشروترین پلت فرم ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل با هوش مصنوعی ، گفت: “ما در زمان های جالبی زندگی می کنیم.” “داده ها و داده های مشتری می توانند نقشی استراتژیک در شرکت شما داشته باشند و خرده فروشان در موقعیت بسیار خوبی هستند که تأثیر زیادی بر سازمان می گذارند.”

مک فرسون مدیر عامل سابق Hootsuite و Yammer و پیشگام شبکه های اجتماعی شرکتی ، در فوریه 2021 به عنوان بخشی از CMO Talks ، یک سری پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای رسیدگی به چالش های مهم بازاریابی ، به رئیس ITWC فاون عنان پیوست. بحث پر جنب و جوش روی پتانسیل عظیم خودکار کردن داده های تماس مشتری برای ایجاد تجربه خرید بهتر متمرکز بود.

مطالعه مشتری
مک فرسون گفت: “صحبت با مشتریان واقعاً لحظه حقیقت شماست.” “شما می توانید اطلاعات زیادی راجع به تجربه مشتری و نکات دردناک آن را فاش کنید و از آنها برای بهبود قابل توجه در برنامه کلی استفاده کنید.”

مک فرسون تمرکز اصلی Invoca را بهینه سازی رسانه های پولی توصیف کرد که شامل فهمیدن اینکه کدام کمپین ها در حال تبدیل شدن هستند و سپس برداشتن گام هایی برای بهینه سازی کل سفر برای خرید ، به ویژه تجربه تجارت الکترونیکی است. او از راه اندازی یک محصول جدید در مارس 2021 مشتاق بود ، که برای کمک به مدیران در هنگام مکالمه های فردی برای نظارت و بهبود کار نمایندگان طراحی شده است.

تجزیه و تحلیل مکالمه
مک فرسون گفت ، بیشتر خرده فروشان از تجربه دیجیتالی منتقل شده به مکالمه تلفنی هیچ دیدی ندارند و بنابراین نمی توانند این دو سفر را به هم پیوند دهند. استفاده از تجزیه و تحلیل مکالمه برای تلفیق این دو منبع اطلاعاتی به درک آنچه منجر به تبدیل می شود کمک می کند و راهنمایی های ارزشمندی را برای بهبود تجربه دیجیتالی تا حدی که مشتریان با خرید آنلاین دنبال می کنند ، فراهم می کند.

مک فرسون گفت: “بیشتر جادوی محصول ما درک این است که چه اتفاقی برای مصرف کنندگان می افتد و اینکه می توانیم این دیدگاه ها را به سازمان خود برگردانیم تا بتوانید سفر سفر خود را تنظیم کنید.” “این فوق العاده قدرتمند است.”

او به عنوان یک رهبر بازاریابی سعی می کند تا زمانی که ممکن است بازاریابی متمرکز را حفظ کند. وی گفت: “من ترجیح می دهم مدیران بازاریابی منطقه ای داشته باشم و می خواهم آنها بسیار در بازار محلی جا افتاده باشند.” “همکاری نزدیک با مدیران کل ما به حفظ ثبات نام تجاری و افزایش کارایی کمک می کند.”

چرا Invoca؟
وقتی از آنان خواسته شد سه دلیل اصلی خود را برای سرمایه گذاری در یک برنامه Invoca به اشتراک بگذارد ، MacPherson با درک نیاز به هزینه های بازاریابی برای درک ارزش تبدیل کار خود را آغاز کرد. وی سپس در مورد لزوم کاهش هرگونه اصطکاک در فرآیند خرید ، به ویژه در بحران سلامتی صحبت می کند. به نظر وی ، سومین موتور برای سرمایه گذاری در تحلیل مکالمه Invoca ، همگام شدن با نیازهای سریع در حال تغییر مصرف کنندگان است.

مک فرسون اطلاعات بدست آمده از طریق دسته جدید فناوری های بازاریابی برای هوش را “طلا” توصیف می کند. وی گفت: “رفتار خرید و رفتار مصرف کننده به طور کلی تغییر چشمگیری کرده است.” “بینش حاصل از این گفتگوها بسیار مهم است.”


منبع: night-sky.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>