[ad_1]

پیش بینی های IDC در سال 2020 بر نیاز شرکت ها برای آماده سازی اقتصاد دیجیتال از طریق تسریع سرمایه گذاری در فناوری های کلیدی و مدل های عملیاتی جدید متمرکز بود. همه گیری جهانی فقط انگیزه شرکت ها بود تا در نحوه تعامل با مشتریان و مدیریت فرایندهای فروش تجدید نظر کنند.

آلن وبر

آلن وبر ، معاون استراتژی دیجیتال گفت: “اگر کسی در ژانویه گذشته به ما می گفت که ما می خواهیم تقریبا کل کره زمین را ببندیم و مردم باید در خانه بمانند و تجارت را ببندند ، من فکر نمی کنم کسی این باور را داشته باشد.” و تجربه مشتریان با IDC. “کاری که او در واقع انجام داد این بود که شرکت ها را مجبور کند ابتدا به دیجیتال نگاه کنند.”

وبر ، تحلیلگر برجسته جهانی ، در فوریه 2021 به رئیس ITWC ، فاون عنان پیوست و از وی کمک گرفت تماس CMO، مجموعه ای از پادکست های ارائه شده توسط ITWC و IDC برای پاسخگویی به چالش های فوری بازاریابی. بحث آنها بر پیش بینی IDC برای سال 2021 و اهمیت روزافزون تجربه مشتری متمرکز بود.

در پاسخ به س Annال عنان در مورد تأکید بر همدلی در پیش بینی های IDC برای سال 2021 ، وبر نقش کاملاً مهم همدلی شناختی را با دیجیتالی شدن تجارت و شروع به ظهور از سایه COVID-19 توضیح داد. وی به عنان گفت: “ما همیشه در مورد داده های مشتری صحبت کرده ایم ، اما من فکر می کنم سرانجام هنگامی که داده های انبوه آنقدر مهم می شوند که باید بررسی کنیم چگونه از این داده ها استفاده می کنیم ، به یک نقطه عطف رسیده ایم.”

وبر با تأمل در آنچه در 12 ماه گذشته تغییر کرده است ، تفاوت اصلی را در آگاهی مردم از میزان انتقال اطلاعات به یک ویدیو نسبت به آنچه در هر قالب دیگری قابل انتقال است ، بیشتر می داند. وی گفت: “در حقیقت ، ما از فناوری ساخت فیلم ها به راحتی ، به راحتی و سریع برخوردار هستیم – کاری که قبلاً نمی توانستیم انجام دهیم”.

وبر که به بحث در مورد خلا process فرآیند تجارت و مشارکت مشتری می پردازیم ، تمرکز بر موجودی کالا و مدیریت زنجیره تأمین را کاملاً مهم برای تأمین نیازهای مشتری توصیف کرد. به گفته وی ، Fintech با توجه به افزایش چشمگیر فروش آنلاین ، منطقه دیگری با اهمیت است. وی توضیح داد: “هنگامی كه خریداران فن آوری یك راه حل خودپرداز یا یك راه حل تجاری می خرند ، یك شبكه كامل وجود دارد كه برای كار كردن آن باید ایجاد شود.”

وقتی وان از او خواسته شد در مورد پیش بینی IDC برای سال 2021 اظهار نظر کند که 70 درصد از برنامه های تلفن همراه جدید بر روی تجربه سازی دیجیتال متمرکز خواهد شد ، وبر آن را با فشار اخیر برای همدلی مرتبط دانست و گفت که تجربه دیجیتال انسانی بیشتر به اندازه عذرخواهی از زمانی که مشکلی در روند خرید یک اپلیکیشن موبایل بوجود می آید ، به مشتریان تبدیل می شود.

وبر خط خود را با جمع بندی ماهیت بازاریابی مارک تجاری ، تقطیر آن به کسب و کارها پی برد تا دنیا متوجه شوند و مشتریان نیز در حال تغییر هستند. وی گفت: مشاغل باید از خود بپرسند كه چه فناوری های جدید و فرآیندهای جدید تجاری را باید به دست آورد و چگونه می توانند پیشرفت خود را بررسی كنند و موفقیت را پیگیری كنند. “در واقع این به این می رسد.”

[ad_2]

منبع: night-sky.ir