آیا آوایا در نهایت راه نورتل را خواهد رفت؟ تحلیلگر می گوید ممکن است این اتفاق بیفتد


یک تحلیلگر باسابقه ارتباطات و مخابرات از آنچه در حال حاضر برای شرکت آوایا هلدینگ می‌گذرد خوشش آمده است. به سقوط نهایی Nortel Networks مستقر در اتاوا در سال 2009.

جان آرنولد، مدیر J. Arnold & Associates، یک شرکت تحقیقاتی مستقل مستقر در تورنتو، در مصاحبه‌ای اخیر گفت که مسیری که سازمان دورهام، NC در حال حرکت است «بسیار شبیه به نحوه پایان نورتل است – واقعاً عجیب است. از نظر مالی چندان سهل انگاری نیست، اما آنها مطمئناً مشکلات بزرگی دارند که آنها را پشت توپ هشت قرار می دهد.”

او گفت که آوایا یک باند کوتاه – احتمالاً حداکثر دو سه ماهه – دارد تا بتواند ثروت خود را تغییر دهد، سرمایه‌گذاران را حفظ کند و اعتماد آنها و “بدیهی است که اعتماد مشتریان و شرکای کانال” را حفظ کند.

او گفت که اگر این اتفاق نیفتد، آوایا، شرکتی که در سال 2000 و زمانی که Lucent Technologies بخش تولید سیستم های تلفن تجاری خود را فروخت، تأسیس شد، احتمالاً مانند Nortel “تقسیم شده و فروخته خواهد شد.”

اخبار مربوط به مشکلات مالی شدید این سازمان در ماه گذشته زمانی که وال استریت ژورنال گزارش داد که “شرکت در حال نزدیک شدن به تشکیل پرونده ورشکستگی فصل 11 برای بازسازی ترازنامه خود است، در تلاشی برای چرخش کسب و کار خود و عبور از مشکلات حسابداری، شدت گرفت.”

سهام شرکت تا اوایل بعدازظهر امروز با قیمت 0.18 دلار آمریکا معامله شد، در حالی که قیمت سهام در اوایل سال گذشته 21.65 دلار بود.

آرنولد که ماه گذشته در یک نشست تحلیلی با مدیر عامل آوایا آلن مازرک شرکت کرد، گفت پیامی که از آن منتشر شد این بود که این شرکت قصد دارد تمرکز محصول خود را محدود کند و مرکز تماس به عنوان سرویس خود را “دوبرابر” کند. پیشنهاد (CCaaS) – بستر تجربه Avaya.

حتما بخوانید:
هشتگ روند - مشارکتی بین کانادا و هواوی ؛ دفتر نتفلیکس کانادا ؛ خط تلفن بیکاری Reddit

یک وبلاگ شرکتی CCaaS را به عنوان یک برنامه خدمات مشتری مبتنی بر ابر توصیف می کند که سفرهای مشتری، تعاملات کارکنان با مشتریان و بسیاری دیگر از ارتباطات ورودی یا خروجی مشتری را مدیریت و ردیابی می کند.

CCaaS به شرکت‌ها اجازه می‌دهد فقط فناوری مورد نیاز خود را خریداری کنند و معمولاً توسط یک فروشنده اداره می‌شود و به کاهش هزینه‌های IT و اداری کمک می‌کند.

اگر اعضای هیئت مدیره Masarek و Avaya یک پرونده فصل 11 ارائه دهند، این دومین بار در پنج سال گذشته خواهد بود. آرنولد گفت: «این خیلی غیرعادی است. “همه چیز به این بستگی دارد که طلبکاران چقدر به آنها زمان می دهند. اگر آنها بوی خون کافی را استشمام کنند و احساس کنند که این کشتی در حال غرق شدن است، قرار است وام های خود را دریافت کنند و این شرکت را مجبور به نکول می کند، که واقعاً نمی خواهید ببینید.

می‌توانم به شما بگویم هر تحلیل‌گری که با آن صحبت می‌کنید، می‌گوید که بازار بهتر است آوایا را در بازی داشته باشد، به دلیل شجره‌نامه‌اش. اگر به ریشه‌های آنها برگردید، آنها یکی از شرکت‌های بنیان‌گذار کل صنعت مخابرات هستند، اما می‌دانید، نورتل فکر می‌کرد که آن‌ها آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانند شکست بخورند، اما غرورشان آنها را به زمین انداخت.

“آوایا بسیار متواضع تر است. من فکر می کنم در این مرحله آنها تراشه های زیادی برای بازی ندارند، بنابراین باید کار درست را انجام دهند و سر خود را صاف نگه دارند.”

در همین حال، در بیانیه ای در مورد آوایا که در دسامبر منتشر شد. در 23، شرکت تحقیقاتی GlobalData گفت که استراتژی محصول جدید آن که توسط Masarek اخیراً نصب شده ارائه شده است، تفاوت کمی در مقایسه با سلف خود و سایر رقبای کلیدی دارد.

حتما بخوانید:
خرید و فروش دوچرخه اسپینینگ

گرگ ویلسکی، تحلیلگر اصلی شرکت، گفت: «ابتکارات خاصی که در حال حاضر در حال انجام هستند، وضوح بیشتری از اهداف را برای مشتریان و کارمندان به ارمغان می‌آورند و شرکت دارای مجموعه‌ای چشمگیر از دارایی‌ها است. با این حال، رویکرد کلی Avaya به بازار بسیار یادآور رویکرد مدیر عامل سابق جیم چیریکو و همچنین دیگر بازیگران قدیمی فناوری مانند سیسکو و میتل است.

“آوایا در حال کاهش سبد محصولات خود است تا از ماموریت اصلی خود یعنی ملاقات با مشتریان در هر کجای سفر ابری خود (در محل، در فضای ابری یا ترکیبی) و انتقال آنها با سرعت خود بهتر پشتیبانی کند.”

ویلسکی افزود: «محصولات کمتر به معنای هزینه کمتر، ژیمناستیک عملیاتی کمتر و زمان سریع‌تر برای عرضه به بازار است. پلتفرم تجربه Avaya یک محرک اصلی این استراتژی محصول است. این موتوری است که Avaya از آن برای ارائه پیشنهاداتی استفاده می‌کند که تصمیم گرفته است (عمدتاً ارتباطات و همکاری یکپارچه) و همچنین پیشنهاداتی را که شرکت تصمیم گرفته است در آن سرمایه‌گذاری کند (تماس با مرکز به عنوان خدمات و تجربه مشتری).

با این حال، او گفت که کار به نفع آوایا، «یک پایگاه مشتری گسترده از 90000 سازمان است که در 190 کشور پراکنده شده اند، یک اکوسیستم شریک بزرگ، یکی از بالاترین پایگاه های درآمدی در صنعت، یک سبد ثبت اختراع قابل توجه، و شناخت عمیق برند.

“اگر مدیرعامل جدید بتواند از این دارایی ها استفاده کند، شفافیت، قابلیت اطمینان و وضوح بیشتری را اعمال کند و مسیرهایی را به سمت بازاری که مستقل از مدیران قبلی خود است ایجاد کند، آوایا در مسیر امیدوار کننده ای قرار خواهد گرفت.”


منبع: night-sky.ir

دیدگاهتان را بنویسید